- W całym domu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Prosimy o używanie wyposażenia i sprzętów zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Bieżące sprzątanie i odśnieżanie pozostaje w zakresie naszych gości, dom wyposażony jest w odpowiednie akcesoria do sprzątania.
- Sprzątanie domu jest wliczone w cenę najmu pod warunkiem, że zostanie on oddany w następującym standardzie:
- umyte, wysuszone i odłożone na swoje miejsca naczynia kuchenne, garnki, szkło i inne przybory kuchenne,
- opróżniona z żywności i czysta w środku lodówka oraz zmywarka,
- śmieci wyniesione do kubłów na zewnątrz,
- umyta płyta grzewcza w kuchni,
- otoczenie zewnętrzne domu oczyszczone z ewentualnych śmieci,
- wszystkie elementy wyposażenia domu (krzesła, stoły, łóżka etc.) znajdują się na swoich miejscach.
- Parkowanie pojazdów dozwolone jest na podjeździe oraz przygotowanym do tego celu parkingu (kostka).
- W przypadku jeśli dom nie zostanie zdany w standardzie opisanym w pkt.4, koszty sprzątania wynoszą 200 zł i zostaną potrącone z kaucji.
- W przypadku zgubienia klucza zostanie potrącona z kaucji kwota 300 zł.
- Korzystanie z sauny odbywa się na wyłączną odpowiedzialność gości. Zabrania się korzystania z sauny przez dzieci bez nadzoru dorosłych oraz przez osoby będące pod wpływem alkoholu.
- W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia elementów domu lub jego wyposażenia w zakresie przekraczającym normalne, rutynowe użycie i nie będące wynikiem niezależnej od Wynajmującego awarii, Najemca potrąci z kaucji kwotę niezbędną do dokonania naprawy lub stanowiącą równowartość rzeczy całkowicie uszkodzonej lub nie nadającej się do naprawy. Jeśli wysokość kaucji nie jest wystarczająca do pokrycia szkód, Wynajmujący zobowiązany jest do niezwłocznego uzupełnienia brakującej kwoty.
- Kwota kaucji przepada w całości w następujących przypadkach:
- stwierdzenia, że w pomieszczeniach domu złamano zakaz palenia,
- w przypadku uruchomienia czujki dymnej,
- w przypadku wywołania interwencji Policji lub Straży Pożarnej,
- w przypadku stwierdzenia, że ilość osób korzystających z domu jest większa niż liczba zadeklarowana i opłacona,
- w przypadku stwierdzania obecności zwierząt w domu.
Odstąpienie od umowy
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy najmu w dowolnym momencie, składając odpowiednie oświadczenie drogą mailową na adres: koninki@gorczanskidomek.pl.
2. Odwołanie rezerwacji do 30 dni przed planowanym rozpoczęciem najmu uprawnia Klienta do pełnego zwrotu wpłaconego zadatku.
3. W przypadku odwołania rezerwacji po upływie 30 dni przed planowanym rozpoczęciem najmu, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
4. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia szczególnych przypadków odstąpienia od umowy indywidualnie, na wniosek Klienta.
Procedura reklamacyjna
1. Wszelkie reklamacje dotyczące najmu obiektu „Gorczański Domek” należy zgłaszać na adres e-mail: koninki@gorczanskidomek.pl.
2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, numer rezerwacji, opis problemu oraz oczekiwania Klienta dotyczące jej rozwiązania.
3. Wynajmujący zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformowania Klienta o decyzji drogą e-mailową.
4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Wynajmujący podejmie działania mające na celu naprawienie sytuacji zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami umowy.